تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته بهزیستی تعداد ۶۰ بسته معیشتی با کمک خیّرین شهرستان توسط بهزیستی شاهین دژ تهیه و بین جامعه هدف توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با کمک خیّرین و همچنین دادستان شاهین دژ تعداد ۶ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۱۵ میلیون ریال به همت ریاست بهزیستی و کارشناس مشارکت های مردمی شهرستان تهیه شده و بین توانخواهان و مددجویان بهزیستی شاهین دژ توسط مددکاران مراکز توزیع گردید.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : شصت بسته معیشتی هر کدام به ارزش پانزده میلیون ریال شامل برنج ، ماکارونی ، سویا ، رب گوجه ، روغن مایع با مشارکت خیّرین تامین شده است که به مناسبت این هفته بین مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش اهدا شد .

وی افزود : اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ در راستای کمک‌های معیشتی و ارتقای سطح خدماتی به مددجویان و توانخواهان خود نیاز به کمک نیکوکاران دارد.

داداشیان تصریح کرد ؛ شاهین دژ از نظر کمک‌های مردمی به بهزیستی اگرچه در رتبه نخست استان آذربایجان غربی قرار دارد ولی با توجه به طیف مختلف خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به مددجویان، افزایش همراهی خیّران با این سازمان مورد انتظار است.

گفتنی است ؛ بسته های معیشتی تهیه شده در اسرع وقت توسط مددکاران ۴ مرکز مثبت زندگی شهرستان بین توانخواهان و مددجویان بهزیستی شاهین دژ توزیع گردید.

کد خبر 113707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد